Bra dag

Tjenis!
Tar lite tid att blogga medans jag skriver på min "Ansökning" till musikskolorna.
Fick jobba idag...så gled in runt 8 tiden på jobbet...
Idag blev det lek i Vasaparken med småbarnen...och jag får erkänna att jag hade super roligt med att dra barn i pulkan och studsa på mattan(ungarna flög som stenskott)...fick  även sjunga en lite duet med en av ungarna...
Dom lyser verkligen upp min dag:)

Sprang dock på en person jag inte ville träffa idag....asså det finns verkligen personer som kan förstöra en hel jävla dag för mej....har blivit lite immun på senare dagar....men fan alltså....jaja sjunga duet gjorde susen.
Sen rullade dagen på.....fick gå ut på eftermiddagen med ett gäng ungar på gården där vi lekte i snön
(jag blev ett barn då)

Var ju ganska stora problem med tunnelbannan när jag skulle åka hem...såjag gick förbi Aulos musikaffär....
hittade ett ganska bra fynd där som jag köpte....ska kolla eftrer lite roliga sökningslåtar ikväll...blir nog faktiskt
"Ain´t No Mountain High Enough" tror jag....är ju orginal noterna till den i boken;)
Nä nu ska jag skriva vidare
Ha en bra kväll
Kram//Micke

image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0