Dagen..

 

Ja ännu en dag har gått.....
Började 8 imorse...ade en liten seg morgon...så fick springa full fart till tunnelbannan...fast det visade sej att den rushen var onödig..tunnelbannan gick 07:31 istället för 07:27(o ja 4 minuter är värdefullt)
Så svettig som en tvättbjörn satte jag mej och väntade och åkte stillsamt till jobbet.

Varpå det inte var en enda unge när jag kom dit.....Men dagen gick på bra idag...men börjar kännas som att det är dags att byta miljö snart och fortsätta där jag slutade....

Har ringt en massa nummer och fixat med sökningslåten...var typ 2 veckor sen jag hörde den...bra faktiskt....snygga trummor lagda av mackan....så på tisdag skickar jag in alla mina sökningspapper och sen får vi
se hur livet blir......sitter nu och skriver....ett "VArför ska du gå här"-grej.....

Liksom vad finns det att säga....Musik är det som jag älskar och värdersätter högst i mitt liv...har funnits där för mej så lång tid. Det är den enda saken jag inte kan leva utan...har jag märkt på senare dagar...då man..ja...haft dte svårt....det enda som gör mej glad.
Så jag kan bara säga att jag älskar musik och gör vad somhelst att jag får vara med den varje dag...

Men nu ska jag spelalite bas...blev nyss så himla sugen.
imorrn blir det landet som gäller för mej och en massa vänner....och självklart fotboll i det fina vädret.
ha en bra påsk på er
Kram//micke

Dagen..
En liten egobild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0