Det snöar...

Och inte lite heller...
Blir nog att ta sparken till jobbet imorrn...för SL  hade ju bara problem idag ed det som föll...
"Eh asså det är blöt på spåren...vi få inte köra fort"...mesigt...hade jag varit T-banneförare så hade jag bara..
"ja håll i er nu utav bara helvete för nu stängs dörrarna"..Wrooom!

Men annars så har det varit en bra dag. Börjades ute på gården...kan ju redan nu säga att gräsmattan var snorhal....
Så självklart blev det att stå på näsan idag när jag dribblade förbi alla 2-åringar...la världens snygga dribbling sen ba SVUSCH!!......såg ut dom om någon bajsat på min jacka typ..

Och sen var det påskfest...han hinna en massa annat mellan som tex. busa,byta blöja,slå lite olydiga barn,dricka te.
Ja typ det vanliga.....
Direkt efter jobbet var det att möta upp Malin ochSainey,Lovisa,Sarah(dålig på namn...sorry) för att........
......Sen kom jag på att jag hade glömt hem nycklarna..så det blev att hänga kvar i Odenplan ett tag.....

men nu e jag hemma...köpte påvägen hem 600g mariekex....är fortfarande beroende av kakor
(för det räknas som kakor).......mötes dock av en bakisbror när jag kom in i data rummet....
Så går det om man firar St.Patricksday med 20 glas Guiness och Kil´Kenny...
Och nu blir det middag...gott

Imorrn är det jobb..sedan modevisning som jag blev bjuden idag till...skoj träffa nytt folk.
Ha det bra
Kram//Micke

image54
ja...kan man inte laga mat får man spela gitarr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0