fartfylld kväll

Kom nyss hem ifrån gudföräldrarna där jag och pappa hämtade upp min packning och lite annat skoj:)
har varit en lång kväll....
Möte i Kista mellan 19:30-20:30..sen var det att åka hemåt....
Försökte ringa brorsan påvägen hem.....var dock ej min bror som svarade(fan andra gången jag ringer fel till denna person...jag dör!)
Sen fick jag tag i honom....visade sej att han är ute och super sej drängfull på St.Patricks day....jomenvisst det var ju verkligen väntat...I did´nt see that coming:)

Så det blev färd hem sen....och eftersom vi inte kunde hämta min packning efter mötet så roade min far sig att rota i grovsoprummet en kvart.....
Dock kom han inte tomhänt.....nejdå..2 stycke tennisrack..vartav den ena hade strängar av senor(fräscht)...
Sen blev dte att at det lugnt ett tag hemma och äta på min gömda marabou choklad...tills gudmor ringde och sa att hon var påväg hem....då var det bara att sätta sej i bilen igen...

Och nu har jag packningen och linsvätskan(så jag slipper se ut som en reagge-farfar i ögonen)
SKa snart gå och lägga mej....fest imorrn ja....

God natt på er;)

image53
ja..lite uppochner.....Rom och tennisrack...could you ask for more

Kommentarer
Postat av: N

God natt :)

2008-03-18 @ 00:43:36
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0