Go´Kväll

Tjenis!
Kom nyss hem ifrån baslektionen..sprang på min hurtiga gympappa i trappen:)
Gick ganska bra att spela...är lite ringrostig efter att tagit en liten pause från spelandet(man märker det direkt).
Annars så har dagen varit toppen och kvä'llen kommer att bli bättre....har lite varma mackor i ungen som väntar på mej(middag)....
Imorrn blir det jobb på spöket igen...sen i helgen blir det..wiiie!..ett steg närmare att få lira med Springsteen,phil collins och en massa andra(för det är min dröm+inplanerat i livet)
Sen blir det en liten flytt till kungsholmen på 1 vecka...ska vara hund vakt åt en liten snausser som löper(amok)....
Så förmodligen blir det kareoke hela dagarna(för jag har tillgång till det)och lite låt skriveri....ja känner verkligen att allt går så jävla bra just nu...lite för bra..
Liksom..börjat med körlektionerna...börjat med vägen till mina mål (proffsmusiker/producent)...smat en fastare mage;).....
Så hur går det själva då kära läsare...vad är era drömmar/mål i livet?
Hoppas att ni är på god vägmot dom iallafall:)

har en liten liten rolig dröm som jag vill uppnå....tro det eller ej...men jag skulle vilja bli UNICEF ambassadör....har ingen aning om hur jag ska gå till väga...men men....har ju gott om tid att bli det.
Ha det bra
Kram

image48

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm.. ja det gar väl sisadär.. bar med vissa delar (ja, vilka da?) o assegt med andra (typ körkort, flytt till sverige, gifta sig o skaffa barn osv) nej, skoja bara..! det löser sig nog, man kan ju inte lyckas med allt pa en gang (om man inte heter Mikael Ingegard alltsa ;)) Ta hand om dig mickemus, o se nu till att hon inte springer bort o blir pa smällen (da blir pappa tysk!)

bisous, K

2008-03-07 @ 09:31:43
Postat av: Micke

Ja det är myckt man ska hinna med...
Ta hand om mina gudföräldrar i backen så ska jag nog se över våran lilla hynda:)
Synd att Gudfadern inte får leka tysk längre...tror inte en viss person skulle uppskata det *host*
Kram

2008-03-08 @ 20:10:07
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0