Godmorgon

Såg att jag redan hadde haft ett par besökare på bloggen imorse.....så sorry att jag inte updaterat...log och sov söt i mi nybäddade säng:)
Så nu updaterar jag medans signe och min bror ger ifrån sej sånt där "Hej jag har en visslande snorkråka i näsan"-ljud....har nyss upptäckt att jag inte har några strumpor...så får bli att packa fotbolls sockor(bästa lösningen till allt..right aron?)

Sitter och tjuktittar lite på "28 dagar senare"....har blivit en av mina favorit filmer...gillar speciellt scenen när dom ska shoppa..inte för att det är så exclusivt att handla på ica...men ibland har man ju fått tankar på att bara ta ut börja käka på en grillad kyckling(erkänn ni har haft den tanken)
...har lite av en passion för läskiga zombie filmer....det förklarar att alla dissar mina filmkvällar.

Nä nu vaknade nyss resten av familjen...ska kanske börja dra mej inått stan.
Så man får lite lugn och ro...
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0