Hemma

Japp nu e man hemma igen...fast bara för att lämna lite smuts tvätt till kära mor(fast blir nog jag i tvättis after all)
Jag kunde verkligen inte leva en dag utan musik...så laddar iPoden för fullt nu...för dom resterande 3 dagar på Kungsholmen.

 Så idag har jag sovit ut...gick upp vid 12 tiden....
skulle gått ut med hunden imorse...men jag klagade på "huvudvärk" så det blev brorsan som fick ta morgon promenaden:)..
(asså den fungerar.....fattar varför kvinnor använder den repliken).
Det har alltså varit en ganska slap dag...brorsan kollade tillbaka blickar på melodifestivalen medans jag satt och käkade gröt samt sa "Fan vad jag vill ha henne"...till några av artisterna(ej Amy...det är barnarov).

Ja...nu laddar jag över lite filmer till joel som sitter på kungsholmen...ska snart börja dra mej....
Det blir Pizza ikväll...liksom shit happends om du bor i samma hus som en pizzeria
Som min rytmus vän som bodde ovanför Mcdonald´s..BOMBA! SENSUAL! SEXY!...usch..förlåt).

Hade ju stora problem atrt sova igår..berode förmodligen på allt koffein eller fyllot som stod och sjöng utanför fönstret...hade ju en liten lust att be honom hålla käften...men han sjöng ganska bra (var föresten Darin).
Ja nu ska jag länsa mor och far kylskåp..ha det bra
Kram

image52
 Imorrn blir det promenad och mata änderna(inte ankor)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0