Hemma




Jpp.nu e man hemma igen...
Eller jag kom faktiskt igår....fast orkade inte blogga;)
Det var 3 härliga/kalla dagar ute på landet...längtar till sommarn då man får festa,bada näck och busa i båten
(ja man kan ju göra det nu men...ja lite kallt)
J skojigt hade jag iallafall...
Men det blev inget bad...det var för min andra generation+fiskpinnarna under bryggans skull:)

Hade en sån konstig dröm inatt...drömde att jag sprang på några martinskole polare..vart av jag kramade och sa garattis till den ena....
Sen vaknade jag och kollade på dagens datum....japp..min polare i drömmen fyller 21 idag!
Ibland är min hjärna bra på att komma ihåg viktiga saker/datum åt mej.

....Så nu har jag tappat tråden....ja idag blir det att skriva på min "Livsbild"...alltså..ett motiveringsbrev varför jag ska gå på musikskolorna jag har sökt.....så blir att tillbringa dagen med papper och penna...om nu inte någon kommer och räddar mej och vill titta på "Bert" förstås;)
Ha det bra
Kram//Micke


Hemma
Jag halkade på gräset...eller så är jag usel på datakunskap:)


Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Bert äger! Bert den siste oskulden - wiie! :D

2008-03-24 @ 17:19:24
URL: http://joannabr.blogg.se
Postat av: Micke

Har inte sett den....får ta den i veckan...filmen alltså..inte..ja...
Kram

2008-03-24 @ 19:31:17
URL: http://nicknamejara.blogg.se
Postat av: aron

hehehe

2008-03-24 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0