illa..

Kommer nyss från en super stark middag...brorsan gjorde något konstigt med kycklingen...så nu brinner typ hela min käft...men dämpar lite med Fanta Erotic.
Imorrn måste jag typ svänga förbi hemmet...min iPod är döende...eller rättare sagt..inga batterier......kommer att bli svårt att klara sej utan musik.....får sitta och sjung för mej själv på tunnelbannan hem(ännu mer osvenskt).

Ja...kvälln ser rolig ut framåt...en massa disk och så ska jag börja skriva på mina sökningspapper till musikfolkhögskolorn......sk försöka skicka in allt nästa vecka.....har dock ett problem...är inte med i någon församling..som det står på en av sökningspapprena(kristen skolla)...men men.

Känner att jag börjar få lite blogg torka...någon som tycker jag borde skriva om något?..kanske någon om vill veta något...hemlisar typ....om andra:)?
J kom med något....annars blir detta en modeblogg..I fucking swear
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0