It´s a beautiful day

J idag har det varit en fin dag,,,pissregn och en  dagisgård blöt som en badrumsmatta....
Så nu e mina jeans helt leriga..ska nog tvinga ner brorsan i tvättis på den mörkavåldtäktsmördargården ikväll:)

Vaknade lite halvt utvilad idag...somnade inte förens 3 igår..kan bero på dom 2 koppar kaffe jag drack+1L cola...
Hade lite mys med brorsan och tittade på film....dock var filmen lite jobbig...eller snarare skitjobbig....jag brukar inte våndas över filmer(kan man säga så?) men den här var verkligen hemsk...fast jävligt bra...förstår varför Forest Whitaker fick en Oscar för bästa manliga skådespelare...
.han gör verkligen rollen som Ugandas diktator Idi Amin bra.
Som sagt jag mådde dåligt och brorsan också=jävligt bra film(dock skrek vi som 2 kärringar när vi såg "The Descent").
ja..."The Last King Of Scotland" hete den...

Men ja..har varit en bra dag...kom till jobbet och har lekt hela dagen....så skööönt att kunna gå till jobbet..elelr snarae springa...
Brukar tokruscha över barnhusbron på morgonen och när jag ska rasta hunden.....tycker jag e skoj(osvenskt)

Sitter just nu och käkar marie kex(!)....har fått världens jävla issues...det bara liksom slog mej en dag..ba "Fan vad jag e sugen på marie kex"....och självklart så "Obey the thirst"....hade bullissues i somras(dom som kommer ihåg).....
Men nu är det nästan groteskt.....kommer typ att bränna lönen på mitt begär......men men....som vi säger i familjen.....så länge det inte är droger:)
Tror jag börjar bli koffeinolist också....drack 1 redbull+2 koppar kaffe förut idag....beter mej lite som hon i Exorsisten...kanske borde ringa Max Von Sydow
Nä nu ska jag gå ut till 7-11 och handla mer kex
Ha det bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0