ja update..

...Fick som sagt ett samtal igår...så det blev att ta på sej kläderna och knatta till 90´s..(typ 10 min walk)...Sparng på en massa vänner påväg dit...ändå så gick jag en jävligt konstig väg..men men..ska inte döma.
Väl på 90´s var det knök fullt...fast det kan man förvänta sej när Farao och Boy george släpper loss....dock så hade mina vänner redan dragit.
Men kärt barn har många namn(och vänner)...så det blev till att häga med några vänners vänner ett tills dom också drog hem....jag var inte riktigt sugen på att dra hem...så det blev att halv promenera hem....självklart så sprang man på gamla waldorf poalre(svikare ni ska ringa mej!) och den ena halvan av Collin-Fälth syskonen.

Trodde verkligen att kvllen hade slutat där....men icke....sprang på lite rytmus..och upp på bannan igen...
Kom hem runt 5 tiden inatt...helt jävla slut och med ett paket singoalla i handen.

Imorse blev det att låta brorsan gå ut med hunden igen.....(I have the power),
Och retserande av dagen kommer örmodligen gå åt städning....livet är en fest..right?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0