Jaha..

Då kom man nyss hem innanför dörren..har precis brett 2 knäckebrödsmackor med lite basturökt emilskinka.Det här var verkligen en kväll som började med tankar att "Nä jag ska nog inte ut ikväll"+att mamma desperat försökte få mej att stanna hemma till en "Vi drar till ett fem-ställe"-kväll.

Började med att åka in och möta upp brorsan vid T-Centralen för att sedan dra sej mot 90´s...efter ett litet tags köande i århundradets cancerklimat(alla runt mej rökte som borstbindare) var man inne..och snabbt i baren....
Och självklart sprang man på gammalt Rytmus folk och såna som man bör känna men...ja..glömmt bort typ...

Började(som alltid) snacka med en massa främlingar...fattar inte varför jag gör  det..får ta upp det med min psykolog.....Träffade en super trevlig Gällivare pojk inne på toan...sen hade vi kul resten av kvällen
(varför är folk från långtuppe så trevliga?...)
Det visade ju senare att det var Robinson Robbans lillebror.....tror inte jag behöver gå in på hur kvällen slutade...

Runt 5 tiden staplade jag min 70kg kropp ifrån White Room mot nattbussarna...med allt för mycket Carpirinja i kroppen...
Så nu sitter jag här...mackorna är upätna och jag lyssnar på Eros Ramazzotti...för jag vet inte???
Ja godnatt på er
Kram



image43
Jag hann tyvär äta den ena mackan innan jag hittade kameran...sorry;)

Kommentarer
Postat av: aron

hoppas ni inte hade för kul bara...
du va inte öm i röven imorrse??

2008-03-01 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0