japps

ja nu sitter man här hemma hos Aron...svängde förbi eter jobbet...gossen ligger sjuk i feber och går på pencilin...så lite marabou choklad(daim och apelsinkrokant) gjorde honom micket glad:)

SÅ nu sitter jag här och misshandlar hans telecaster(som alltid)...har börjat lyssna lite ovanligt mycket på Eric Clapton på sistonde och Gamla bossen såklart(springsteen).....det var längesedan..man tappade ju all bra musik när iPoden gick i graven....har dock kvar min egna låt(heheh).
Ska snart börja bege mej hemåt...har köpt en liten sak till mor min i satden...inget så här jätte exlusivt...snarare barndomsminne:)
Men ni får ha en bra onsdags kväll
Kram


Ps. Ledig imorrn...någon som vill slå ihjäl några timmar med mej månne:)

image47
Clapton eller min väns pappa..hmmm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0