Kungis

Så..nu har man slagit sej på ro
Sä nu har man slagit sig till ro här (skrev om denna eftersom min bror är ord-facist).

Har redan hunnit stöka till ordentligt och fått klagomål från grannarna...höhöhö(skoja)
Var nyss nere och handlade snask på Sveriges dyraste ICA.

Vi har varit ute med Signe och hälsat på kvartershunderna i området. Det är bra för oss.
I morgon ska Joel jobba hela dagen medans jag ska vara hemma och städa. På kvällen när Joel kommer hem ,trött sliten från jobbet ska maten stå på bordet och hunden ska vara färdigbadad och ren.

Till Lunch i morgon ska jag för första gången stoltsera med mina matkunskaper - på en Gaspis.!

Hoppas nu har det bra. jag ska se enkrigsfilm och fråta när Vin Diesel dör.( som jag allid gör)

Ha det bra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0