Landet

jaha...då sitter man ute på Ingmarsö igen då.....Var ett ganska bra tag sen.
Klockan är 06:37 just nu....tror att ja e lite skeptiskt till det...
Kommer nyss ifrån en super god middag lagad av mamma....fast jag tror nog att laxen jag åt vill simma ut ur mej..i form av gas:)

Dagen har varit bra..gick upp runt 8:30 tiden och käkade gröt....sen drog vi oss ned till bilen för att åka till Boda och ta "Söderarm" ut hit till det kalla skärgården.....fy satan alltså..jag sitter med:

1.3 st Långärmade tröjor
2. 1 par kalsonger
3. 1 par cyckelbyxor
4. 1 par långkalsoner

ch århundradets fetaste täcke över mej....det är kallt här.
Men lite mysigt är det..har ju ganska fina minnen här ifrån stora huset...Fester man haft(okej inofficiellt min kusin läser bloggen) vänner man haft här(aron+jag+en feting geting+en flugsmälla)...ja och en massa annat då:)

Imorrn blir det förmodligen att träna löpning och kanske bada...får se..har ju 3 fotbollar och en helt egen fotbollsplan till mitt förfogande...
Ha det bra...ät mycket påskgodis
Kram//Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0