Ledisch

Japp nu sitter man här och har ännu en ledig dag.
Vaknae runt 7 imorse men jag somnade snabbt om när jag insåg att jag inte behövde gå upp(seriöst hur många vill inte det på morgonen)...vaknade runt 12 se av att en ny duschad sigge tittade på mej och ville leka...
Brorsan satt ocg lirade piano och sjöng(mys...lär ju flytta ihop med nom)....så morgonen gick åt att spela gitarr med brorsan(har en bra bror)...
Och nu är han på sånglektion och jag sitter och sjunger  medans sigge håller för öronen...

Har nyss käkat suoper god "Mickes brunch mat"+ druckit en halvt avslagen cider från igår...
Så har ganska skönt liv förtillfället...Var dock helt dödigår typ..så ikväll blir det at se film med brorsan. drog världens sämsta skämt igår med kassörskan..hon ba "Ni har en vecka att se på den"..jag ba"jaså..är filmen så lång?"....iblnad skulle man vilja ha en burk cyani i närheten:)

Men u ska jag fortsätta sjunga och dansa för kontoret rakt över gatan....målet idag: få dom dra ner persienerna
Ha en brta dag
Kram


even if we can or can't be friends I'll be with you till the very end
Shine on
You were made to

Kommentarer
Postat av: aron

hahaha klockrent skämt!
:)

2008-03-13 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0