Måndag

Ja...nu sitter man här i soffan och bloggar igen...ser dock knappt skärmen så blir nog lite fewlsrrrivnminhgar;)
Igår natt tog jag king-size sängen och sov i..och min bror städskrubben....

ligger dock brevid en gigantisk garderob med genomskinliga skjutdörrar,,,oh självklart kommer ju tanken på att "det står en mördare där bakom och så fort jag somnar får jag en kniv i mej"-tanke....alla läskiga-sjuka filmer kan nog bidra till denna tanke.....ända risken är nog att jag råkar komma till narnia...så jag låter nog dörrarna stå stängda....

Har nyss tagit en lång tur med signe runt norrmälarstrand....är ju inte världens bästa väder idag..men men.
Är verkligen skoj att vara ensam här...världens bästa akustik i köket och inge grannar= jag går runt och sjunger....

Ja har inte så mycket mer att skiva...ska ta mej en power-napp...sen blir det fika för hela slanten med 3 pers      
( efter varandra)...blir mycket spring för mej idag.
Ha det bra
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0