Natt inlägg

Tjena!
Ska hinna blogga innan john blund bryter sig in och luggar mej,,,,
Har haft en toppendag med föräldrarna i Västerås...var super bra talare från Finland.
Så nu har jag fyllt på med lite mer drömm-nitrogas...

Sen blev det Pizza när jag kom hem..eftersom morsan inte orkade laga något.
Och nu sitter jag här och spelar lite bas...har fan fått in en grym teknik med lika grym ton...verkligen en sån där "Weewii.....medans hippona ligger i backen och..."..ja..Internskämt.

Har en konversation med min söte bror om vart han ska sova:

Joel. säger:
micke du kan nog söga att jag inte ska komma hem'
Micke säger:
okej
Joel. säger:
jag ska förmodlingen inte vara hemma''
Micke säger:
vart ska du sova?
Micke säger:
(rutin fråga..mamma vill veta)
Joel. säger:
ja ska sova hos elin smelin
Micke säger:
krook?
Joel. säger:
eller så kommer jag hem jag vet inte än
Joel. säger:
aaaa
Micke säger:
haha bestäm dej min kära lilla flegmatiker
Joel. säger:
ja men jag ska det okej
Micke säger:
Okej
Micke säger:
sova hos elin då eller?
Joel. säger:
ja'

Min söte bror sover borta inatt:)
Ha det bra på er!
Kram//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0