nattfunderingar..

Tjenis...ska snart krypa ner i sngen och sova...
Ska jobba imorgon..börjar vid 8...hade faktiskt tänkt gå till jobbet imorrn..tar nog bara 15 minuter eller nåt..
Måste dock dra tillbaka på rasten för att rasta signe...men det löser nog sig...
Har annars haft en super schön dag..bara softat och fikat med en gammal dagis polare..samt en rytmus vän(full upp liksom)...sen fick jag e superkul samtal idag..verkar som jag ska bli fottad på
Model house(det stället som alal går till nuförtiden)....ska kanske dit på torsdag..om jag hinner.

Hade en liten fundering idag som har gått runt i min skalle....
"Varför dras jag till starka kvinnor?"....(hahar olig tanke)....men liksom allvarligt..whagt´s the point?
Hade jag varit som dom flesta killarna så hade jag dragits till nojjiga sagnviniska tjejer(dom e ju söta i sej)...
Men men.... jag blir nog en sån där " Bakom varje bra man en bättre kvinna".

Ja tänkte bara dela med mej med dagens tanke....skicka gärna ett svar om ni har;)
Godnatt
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0