övningskörning

Tjenis!
Hoppas alla haft en skön söndag...
Allt har varit kanon den här helgen..förutom att jag var en zombie i lördags..men till ämnet igen.
Var och övningskörde lite med pappa idag. Det var typ många månader sedan så ja..det blev lite motorbromsningar(blablabla dragläge bla).
Han tyckte att jag skulle köra lite väg iallafall...gick ju ganska bra..är ju inte helt lost när det gäller gas,broms,koppling.
Så efter några timmar UTAN bråk och skrik(faktiskt inget bråk....man har valt sina föräldrar bra)
då gav vi med oss för hungern....så nu sitter jag och väntar på lammkött(asså riktigt kött inte...ja..)

SNart kommer brorsan och så jag måste skynda att skriva klart annars blir det blåtira för mej hela veckan
(han slår mej) Kan bara berätta att jag spelade ba idag lite....skulle jag inte gjort..har seriöst ont på något konstigt vis..får söka läkare snart..dock inte vårdcentralen..för dom en NICH!!
Vad har ni själva gjort i helgen...tell mee everyyything!!!
Kram

image46
Jag ljög....råkade kvadda pappas M3...polisen kom också...illa. (ironi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0