På Jobbet

Tjenis!
Små bloggar lite från jopbbet just nu.
Hade ingen tid att blogga igår....var fullt upp med jobb..och testa bas och stärkare.....är fortfarande splitrad av vad jag ska välja för basrigg....Tog ett bra tag att få det ljudet jag ville ha i en EBS TD 650+4'10...men när jag vä'l fick ddet så var det jävligt nice...skulle ba vilja vrida upp den till max..bara för att testa....fast med en topp på 650W och en låda på 800W så tror jag nog inte grannarna hade uppskattat det....

Men var en bra dag igår.....snackade med min polare igår som försökte locka med mej till Rom...skulle vara skönt att bara ta en weekend och ba..dra...som typ Alanya ba.."Nä nu drar jag".
Nu ska jag dricka upp teét och leka med barnen.
ha dte bra
Kram//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0