Poker kväll

Tjena!
Sitter hos Aron och bloggar....
Har varit en bra dag på jobbet..fick ju glass liksom så kan inte klaga.
Efter jobbet tog jag och en polare promis till Skanstull(!)....hade ju vägarna förbi så tittade förbi Aron och Iza som nu kommit hem ifrån New York:)

Började med att slänga mej framför teven och käka maltersers.....sen ägde jag och Iza Aron i poker..
(pojken skröt om att han spelat hela veckan)
Sen tog jag alla chips ifrån Iza också.....så nu känne rjag mej duktig...har inte spelat på typ 2 år.
Blev lite drinkar...så nu e man full cokså...klockan halv nio.....inte bra...
Men men...

Nä nu ska jag reta aron lite grann;)

Kvällens kommentar:
Micke - "Jag gör som bond....dom tre översta korten..."
Aron - "Badå? I röven eller?"

skratt!!

Ha det bra!
Kram//Micke

image60 
För jag e bäst;)

Kommentarer
Postat av: Iza

Hahaha, det första jag tänkte efter att ha läst var; "Men vi hade väl inga chips??"
Jag fattade inte att du menade pokermarkerna! >

2008-04-01 @ 12:49:51
URL: http://juncti0n.blogg.se
Postat av: Micke

haha...mm ja vi borde spelat om chips istället..då hade jag garanterat förlorat:)

2008-04-02 @ 18:56:27
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0