Så jävla glad

Fick för ett tag sen världens lyckorus när jag skulle ut och lämna omflaskor(visst det är ju kul att vara miljövänlig)...
Dansade mej fram längst norrmälarstrand till containrarna...hade Michael Jackson pumpades i lurarna
(tog mej dock inte mellan bene...var massa joggare runt mej).
Tittade förbi 7-11 på vägen hem för att stilla mitt kakbegär...hade dock bara 14 kr på mej(ett paket ballerina kostar 18kr)...Så det blev att slå på charmen..."ajdå bara 14 kr på mej*flört*..verkar som att det inte blir några kakor*blink flört*".....haha jag blev bjuden på dom resterande 4 kr...så nu sitte rjag och äter kakor..mm raggkakor:)
Sprang på min gamla lärare Monica Starck också...var superkul att snacka med henne igen..var typ år sen...blivit morsa och allt....ja var kul att snacka framtidsplaner och sånt......jag gillar alla mina lärare:)

Inatt så kommer gudföräldrarna hem och då blir det att flytta hem igen....får se om man stannar natten...börjar ju 8:00 imorrn..så 1 timmes extra sömn säger man ju inte nej till+10 min promenad till jobbet.
Har annars varit en kanon vecka...super skönt att ha bytt lite miljö...är ganska viktigt.

Dagen var bra.
 kusinvitamnin och mackan kom förbi så brorsan,jag och dom tog oss en liten promenad längst norrmälarstrand i det underbara vårvädret.....och självklart tog man en bratwurst också på vägen:)
Sen har man inte gjort så mycket förutom att spelat gitarr/sjungit och busat med signe.....

tror jag ska busa lite till innan jag skills åt från na....är ju ända till nästa fredag tills jag får se na igen
(landet: lövkratning,förmodligen vurpa i vattnet)
Ha det bra
Kram

"Nu tystnar musiken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0