säng säng säng...

Skulle blivit en filmkväll....men jag gillar inte franska filmer (på något konstigt sätt)
Så det blev att vila lite...samt äta choklad och chips(måste ju mata min allt perfekta hy...nat!)

mmm...fick nyss resten av chipspåsen av brorsan(är typ hälften kvar)
Kollade i min kalende för veckan..så här ser den ut.

Måndag: Jobb 08-17....sen blir det att gå lite i sturegallerian. Sen möte 19:30

Tisdag: 09:00 körlektion i Kärrtorp...sen blir det nog att söka jobb

Onsdag: Free to do what I like..(I like you)

Torsdag:baslektion 17:00...om jag nu blir bra i fucking jävla tummen...annars blir det lillfingret.

Fredag: inga planer...hade tänkt mysa...eller kroga.

Sen flyttar jag förmodligen till kungsholmen på lördag:)
men nu måste jag verkligen sova
Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

do kollade ju inte ens på filmen i 3minuter

2008-03-05 @ 12:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0