Sneeö

Jaha..då har man fullt av snö på tomten då:)
Kan bara säga att det var en svinit kall natt...vi glömde att läga på ved innan vi somnade....så vaknade uppp till nästan en skridskobana i huset....dock var jag ute runt 4 tiden och signerade mitt namn i den nylagda snön.
Fast det är ganska fint nu när snön ligger.....fast taskigt väder för en som bara har sneakers på sej.

Har ju pappas gamla data just nu...den som jag hade i somras....så har hittat en massa skojiga msn-konversationer mellan mej och olika personer....
Här e en av dom:

A säger:

GAAAAAAAAAa

Micke säger:

vad?

A säger:

jag sitter här och onanerar lite medans vi pratar

A säger:

AHAHHA

Micke säger:

haha du e sjuk.....jag med drar lite i den

A säger:

löol

Micke säger:

sjukt

Nu ska ja kasta mej i snöhögarna..hejsvejs

Kram//Micke

Kommentarer
Postat av: aron

sjukt...

2008-03-22 @ 12:39:32
Postat av: Micke

haha..jsg saknar våra erotiska samtal

2008-03-22 @ 17:06:47
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0