Sverige-Brasilien

Ja nu sitter man och tittar på Sverige-Brasilien matchen med Aron.
Har nyss avslutat en romantisk pizza middag med lite penguin pizzor.....lite tråkigt att mitt favvopizza ställe har stängt igen....var nog inte så goda pizzor efter allt.

Men men....dagen har varit bra.
Har hunnit med ganska mycket.....var på biblan och skrev ut lite papper(medans en damp unge satt och tittade på mej hela tiden...jaja jag gillar barn).....sen gav jag mej in till Skanstull där jag postade både brevet till Betel och Skivan till RML...så nu e det klart...nu e det bara att vänta på sökningarna v 19.....
Känns som att jag börjar där jag slutade senast...ja livet går vidare vare sej man vill eller inte.

Känner inte riktigt den personen jag har blivit(haha låter som en låt.."I´m not that man i used to be") lite personlighets utveckling kallas det:)....men verkligen.man har förändrats..både positivt och negativ sen 1 år tillbaka.
Men nu ska jag joina Aron i soffan och vråla obcenta och ofeministiska ord åt brassarna.
Ha det bra
Kram//Micke


image59 
Arons och min pizza....Mozzarella,ost,oliver,ruccola ....och något som ser ut som bajs

Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

svar; ja förfan! en piercing i knävecket lät ju inte helt fel. ;) /Kurt

2008-03-27 @ 19:13:01
URL: http://joannabr.blogg.se
Postat av: Bella

Musslor maybe?

2008-04-03 @ 23:20:52
Postat av: Micke

haha ja det kanske det var...
tyckte att det smakade gott....
hade ju varit sjukt om jag gillade...ja

2008-04-04 @ 20:01:07
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0