tråååk..

Nu har jag verkligen trååkigt...var längesedan jaghade så här tråååkigt...kan ju vara bra på ett sätt...
Då vet man ju vad tråkigt är:)...usch orka vara positiv...
Ja jag har iallafall en plan att göra ikväll....
KOLLA BOND!!!

SKa baneme kolla igenom varenda bondfilm som gjorts.
(även dom som blev så dåliga att dom inte räknade dom som bondfilmer)
Så ikväll blir det "Dr. No"...sen får jag se när det blir restan av dom typ 20 filmerna....någon som vill joina??:)
Fats det tråkiga är att jag inte har något gott att sätta i mej..och jag orkar/bör inte baka något...det brukar bara sluta med att det ser ut som något omänskligt..som typ Ripley´s kloner i "Alien 4"..(Please kill me)..

Vänta...måste verkligen kolla om det inte finns något ätbart med mer än 1% socker i.........
Nope...absolut inget ätbart...får nog nöja mej med en kopp varmchoklad:)

Men men...nu ska jag kolla bond...har inte sett den här filmen sen man hade fjun på läppen.
Ha det bra kexchoklad...(åh...skulel seriöst mörda för en sån)
Kram

image45
wiie! för jag är en bondfantast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0