Update

Tjenis!
Har verkligen varit dålig på att updatera...har knappt haft någon tid(haft så skoj)
Men jag dra en snabb genomgång på veckan.

Måndag: Gick upp runt 5 tiden...planen var att morgonträna lite...men kroppen övertalade alter egot att somna om i 1 timme till...sen bar det av till jobbet. <jag gillar verkligen att jobba...ja nu är ju inte jag den som kommer att jobba tills jag e 65(snarare 25-30). Sen efter jobbet bar det av till måndagsmötet...är verkligen perfekt på en måndag för man blir så där glad som räcker hela veckan..

Tisdag: hade min första körlektion med läraren...gick verkligen kanon bra..så körkort till sommarn why not:)
               Sen direkt efter körlektionen sprang jag(fort) till tunnelbannan för att dra mej till jobbet. Jobbade mellan
               10:30-17....sen blev det gångmarsch till T-centralen för att fika med en gammal vän från Ingmarsö.
                Sen var dte hem och fixa ordning i businessen....har ju lite drömmar man måste nå+ vete tusan hur länge chansen finnas att få stå på scen med The Rollingstones;)

Onsdag: ja idag vaknade jag allt försent...fick ta en såkallad "Turkdusch" (har inget emot turkar dom e great)...
                och palla mej till jobbet...så nu sitte jag här och dricker te med honung...och ikväll får jag se vad för kul som händer...ha det bra kopp choklad:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0