vaken?

..ja....nu har jag sovit lite...är fortfarande borta i skallen...
Min kropp är såhär hemskt frågande typ "varför stannade du inte hemma igår"..
(nästan med den blicken som när man snor godis från barn)
Och vad skönt det skulle vara att leva ett liv utan biverkningar...och då tycker säkert ni att "man lär sej av sina misstag"..
jaja...då får man väl sitta här och lukta rotselleri....

Och inatt vaknade man av att det gjorde ont i slaping-tummen också...illa...måste verkligen vila....
ja då får man ta och sjunga istället då..för på något sätt måste man ju få plåga sin granne:)
Jag har märkt att jag sjunger ofta när jag är rädd..liksom för att distrahera alla tankarna på att det inte står en mördare bakom tallen där borta elelr att det inte finns zombier som vill äta min hjärna....
Så det blev att sjunga igår när jag traskade hemåt från Norra SKöndal....bästa av allt är att ingen hör och ingen ser.
Annars hade ju radhus ägarna undrat varför man står på gatan och tar sej mellan benen och skriker "Heehiii! Aooow!" klockan 6 på morgonen.

Men iallafall kom hem..och nu sitter jag här...fortfarande lyssnandes på Eros Ramazzotti..för...jag orkar inte byta låt..
Nä nu ska jag göra en mat-razzia i kylskåpet...är hungrig som en björn
Ha en trevlig lördags kväll:)
Kram

image44
så här luktar jag just nu.....

Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

HAHA. Jag sjunger alltid när jag är rädd! Speciellt när jag går ensam i mörkret. :O Jag kunde ju faktiskt slapa en gång i tiden - hö hö. Så jovisst kan jag hoppa in för dig. (nat) :D pöss

2008-03-01 @ 21:10:32
URL: http://joannabr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0