Blicka framåt

Ja ännu en ledig dag.....börjar bli lite utråkad nu faktiskt.
Jag är en sån där person som alltid måste ha något att se framemot....annars så typ dör jag...
Visst det är skönt att sova till 12 några dagar i rad....men sen blir det bara ångest
(typ sån som man får när man tömt ett GB glass paket själv)

Men men....jag brukar alltid hitta något roligt som jag kan göra......för det är så roligt att vara jag....
Själv klart har man tråkiga stunder då man bara vill "störta sig i havet"...men dom brukar ordnas upp..ganska fort.

Ja som nu...plockadenyss ner rollerbladesna ifrån vinden..får se vad detta leder(kanske en bruten arm kanske en rolig dag)

Ha det gött på er!
Kram

image85
plinge linge ling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0