Champions league

Tja!
Sitter hemma hos Aron och kollar champions league mötet mellan Chelsea och Man. United....varit en bra match..står redan 1-1:)
Har varit en bra dag idag..gick upp sent..eftersom jag var ledig..tog en dusch och sen var det att gå..(jag tycket att det var smartast att gå till Kärrtorp!) jaja iallafall.
Skulle fixa mitt leg idag...men det fick jag inte..eftersom jag måset ha med mej en person som kan bekräfta att jag e jag...så det blev att åka in till skanstull och möta upp Aron för att fixa leget..men då fick jag inte heller eftersom aron leg var ogiltigt + jag kan bara fixa leget i kärrtrorp...*suck*...ja ja

Blev att gå ut på långpromenad med maja(hunden då alltså) Aron och Iza.....
Vi gick längst Årstaviken till Hornstull där vi gjorde en sak(hemlis)
Sen jag en stor tallrik Buffalo wings på ett halvkonstigt dinner...

Och nu sitter vi här och gastar i arons soffa..en massa glåpord som mina dagis barn aldrig kommer att få lära sej.
Men nu ska jag joina resten i soffan

Ha det bra kex choklad
Kram// Micke

image88 
fotboll e skoj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kollade ju inte ens på matchen din böckling!
du satt bara och runkade vid datorn....

2008-05-22 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0