Chips

God kväll!
Har varit en ganska lång dag idag....började i tvättastugan där grann-jäveln snodde min tid.....så fick vänta ett bra tag innan jag fick min tvätt ren.
Sedan blev det in till staden för att fika med en rytmusvän vid mariatorget....märkte att det var lite väl kallt att bara ha på sej typ en t-shirt....så det blev att inköpa sej en nya tjocketröja på Günthers:)

För engångs skull har jag en tröja med 100% bomull...inget fucking jävla akryl som  tar 1 månad att torka...
ja..efter ett lyckat tröjköp så blev det att ta en promenad mot T-centralen där jag skulle delta i en gruppdiskusion
(vet ej stavningen...hade bara G i Svenska)
Om chips&nötter.......var ju verkligen givande. Tuggade mest på min macka och drack min cola...drog några micke-skämt i tid och otid(kunde lika gärna varit en begravningsbyrå)...

Sen 2 timmar senare och *******kr rikare begav jag mej hemåt.....fick inte med en enda chipspås hem.....det var fan taskigt med tanke på att dom typ hällde 1 ton chips påsar i knäet på en:(
Men men...kan ju alltid sno av brorsans hide-out;)

Godnatt!
Micke



image84 
Chips åh chips



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0