fylleinlägg

Jpp!
Kom nyss innanför förren....
Är lite småvinglig sedan studentskivan..så måmnga felstaveser kan ni räkna med:)
Har varit en kanonkväll med en massa rytmus folk på den sista sstudentskivan(som jag förmodligen går på..snuskgubbe)
Ja kom dit till skivan runt 23:30...lite halv snet ..men men..fint folk kommer sent;)....
Ehm..ja var en bra kväll...vet inte hur mycket pengar jag har kvar på kortet nu dock..men det ör som vissa säger "senare problem"...

Fick iallafall skjuts hem av en av dom som jobbar på Ican i Skarpnäck..
måste bara berätta...idag skulle jag och min bror handla middag..oh vid kassan när brorsan skulle packa varorna så fick jag hjärnsläpp ..det var en stor trave korgar vid kassan jag ba  "ska jag köra ut korgarna?)....sen så ja..gjorde jag något kommer ej ihåg..men min broder skämdes som en hund..tyckte jag var kul...så hon i kasssan fick jag skjuts av nyss...det är väl det som kallas karma:)


nä nu ska jag sova och vakna upp odräglig och äcklig
Kram på er era fyllebultar:)
Micke


image86
"Varför vill du inte ha mej...vill va med mej ***"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0