Jaha...

Tjenis!
Inte bloggat på ett tag.....har typ inte haft lust faktiskt;)
Ja..hänt en massa skoj den här veckan...
har jobbat lite grann på dagiset....var ledig 2 dagar den här veckan så det blev att hänga hemma hos aron i kalsongerna typ..hela dagen och få solsting:)

Sen så har man äntligen gått på sista studentskivan...för detta år då:)
Har träffat en massa nya trevliga personer på dessa skivor...så det blir nog en ganska fin sommar för mej i år:)
Drar om ca 1 vecka ut till Skärgården och börjar där 2 månader hårt jobb(ja typ äta godis och packa upp varor)

Ser verkligen fram emot att få spendera lite egen tid ute på landet....liksom fotboll,spela bas på högsta volym smat sjunga till+ nybakat bröd. Kan ju inte bli bättre...
Sen en massa roliga kolleger komme rjag att få..både nya och gamla....

Och till hösten:(
nja...jag kom ju inte in på mina skolor....kan inte säga hur sjukt besviken jag är på mej själv just nu....
Nu komme rjag att tappa ännu ett år....men men...ska se positivt...blir att jobba ännu ett år och jag får lite tid att fila i min business....ska nog kunna få en bra inkomst tills nästa år så att jag åtminstonde kan flytta hemifrån ev. köpa en lägenhet:)

Men men....ett steg i taget
Gäller att vara positiv och använda lite "the power of attraction"....
Nä nu ska jag ta och spela lite bas....haha jag ger aldrig upp:)
Kram//Micke


image91
"Well this sucks..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va trakigt.. men men som du säger, det e bara pa't igen! Heja Micke friskt humör det e det som susen gör!
HEJA HEJA HEJA!!!

2008-06-05 @ 09:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0