Mondag morgon

Tja!
Vaknade för en liten stund sedan(älskar att sova ut)
Hade ännu en rolig kväll igår...
Jag tillbringade söndagen på Debaser,SLussen för att kolla in Kulturamas examenkonsert.
Det är så roligt att gå på examenkonserter...man ser hur mycket folk har utvecklats...ja inte för att jag följ kulturama så mycket..men kan tänka mej att mycket har hänt på 3 år....

ja var en trevlig kväll som sagt.
STannade kvar ett tag och samtalade med alla treviga elever samt tog en nik´s lite då och då....
Blev rätt så sent....men fick trevligt sällskap hem...
Sen kom jag hem..ass hungrig...tänkte käka innna jgag drog hem..men blev dricka för sklanten istället...fast i kylskåpet fan man en massa snask:)

Nu ska jag ta en dusch
Ha det bra
Kram//Micke

Lycka är:


image87
Att hitta vin och pizza när man kommer hem vid 2 tiden:)
(pizzan var större..hann bara inte hämta kameran)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0