Söndag...

Tja!
Sitter hemma hos Bergstenarna och bloggar lite....
Har nyss käkat en supergod lunch och cheeseckae med glass....
Var I jakan igår och surfade lite med några vänner....var en rolig kväll med massa grillspett och surfartårta
(jag åt upp marsipan surfaren)....
Ja var som sagt en riktig skön kväll med en massa personer...så idag har det varit att hjälpa Iza att städa för hela slanten(och jag som älskar at städa)...så det blev att plocka fram dammsugaren och börja ta upp allt möjligt som låg på golvet:)

Gick rätt så fort med att tvätta golv och panta allt(hade lite problem med glasflaskorna..men det löste sig..hemlis)
Sen blev det en rolig pendeltågsfärd med en massa choklad ätande...eftersom Iza inte gillade Milky Way eler Bounty...så jag offrade mej;)....

Ja..nu vet jag inte vad jag ska skriva....
Ha det gött! BEH!
Kram//Micke

image80 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0