Tanto

Tjenis!
Gick upp för ett tag sedan..kom hem runt 2 tiden igår efter en lyckad och hård kväll i tanto...
Dagen började bra...pizza och ligga och sola med bea i skarpnäck och nsakc aen massa roliga saker...

Sedan runt halv nio tiden var det dags att dra in till staden...alltså tantoparken trodde jag...men det va tanto BP som dom inte sa till mej...så fick gå igenom ett hav av fjortisar för att komma till BP....träffade en tjej med likadan Heidenhein påse som jag...hn hade köpt den på second hand i berlin..haha jag snodde min från farsan...

Ja iallafall..kom fram till Tanto BP där jag mötes av Aron,Anton,Jesper och manuel(alla från gamla fotbolls laget)...
Senare joinade Tauno och Elias också(name drop)....det blev en massa fotbollsspelande med lika många konstiga regler....det blev lite för mycket öl för vissa och jag orkade inte springa och jaga boll....så det blev att stå i mål som Gais Ösmo´s topp målis....
Så vi körde 3 mot 3....Aron,Manuel och anton(fulla)..mot Jesper,Tauno och Elias(nyktra)...

ja..var en kanon kväll med många kanon mål och kanon räddningar från mej...och tabbar:)
En klassisk kväll med fylleboll....nästa match blir I skarpnäck på gräs och mer dricka.....får gärna vara med och lira;)

Nä nu ska jag dra och handla pizza med brorsan
Ha det bra!
Kram//Micke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0