Torsdag kväll

Sitter just nu vid datan och...ja..vet inte om jag ska erkänna dt....jag kollar på första säsongen av "Laguna beach"..
Det finns fan inget bättre än skvaller och intriger...speciellt om ens far nyligen gav en massa honungsrostade nötter.
Detta är livet:)

'Har varit en bra dag på jobbet annars..lekt med barnen ute på gården ett tag och spelat boll.
Sen blev det att lämna dom störa tejerna på deras 5års grupp..är alltid en sån rolig promenad på typ 10 min...händer alltid något roligt...idag sprang ett rådjur förbi i fullfart oc rakt ut i trafiken...dock överlevde det...

Sen har dagen spenderats liggandes i vasaparken och förbättrat sin solbränna med barnen:)

Efter jobbet blev det att åka och leta present åt mamsen som fyller 54 imorgon...blev att springa runt i ett par affärer...
Men lyckades knipa åt mej det jag skulle ha...tog den sista boken...ja vad hete den nu då?..orkar inte slita upp paketet..så vi säger "bibeln"...ja det roliga var att när jag står och slår in minbok så står en kille brevid mej med en likadan bok(alltså den näst sista)..belv ett roligt samtal...visade sig att hans mamam också fyllde år..fast på lördagen...haha snakca om att det är en liten värld...
Blev nästan en liten flört(nej nej nej)

Men nu ska jag kolla mer laguna..
ha det bra!
Kram//Micke

Dagens kommentar:
 Man~25 års åldern:  Fan vad skönt att jag inte vaknade upp som John Terry idag(slussens tunnelbana)


image90
Ibland kan det vara skönt att få vara någon annan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0