Valborg

ja...då är ännu en valborg över.
Och den spenderades inte vid någon brasa.....utan framför datan med en pizza och passiondricka(nyttigt)
fast det luktar fördjävligt mycket rök i lägenheten ifrån brasan på andra sidan skarpnäck....
Men men...har varit en skön dag iallafall.
Har varit i Vasaparken hela dagen med alla barnen och lekt en mass lekar...så har världens träningsvärk känne rjag nu:)...men allt för barnen ju..

Hände en massa gulliga saker idag..tex. gungade en sötis..och mitt i allt sa hon "Ge mej ett L, ge mej ett H, ge mej ett C...vad blir det"...då smälte mitt hjärte:)
Sen han man ju självklart legat i nätet och solat med barnen....snart blir jag brunn hoppas jag.....
Sen efter jobbet blev det att dra till systemet med madde(igen..alkisvarning)...var världens kö på gullmars system..typ 40 före mej....så blev skanstull där det inte var en kotte knappt....handlade en flaska vin till torsdagen.

Och idag(ja klockan e ju 3 redan)ska jag in till staden och möta upp min kollega och fixa lite....sen blir det nog att gå på stan ett tag.....förmodligen ska jag möta upp en vän sen.....så fullt upp imorrn alltså....sen ser det ut så resten av veckan..skoj


nä nu ska jag sova fan
Godnattkram// Micke

image77
Vasaparken....skoj för dom små som stora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0